ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У РЕАЛІЯХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  • Жанна Володимирівна Колоскова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4880-1443
  • Марина Павлівна Назаренко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4079-4074
Ключові слова: дистанційна виробнича (педагогічна) практика, студенти закладів вищої освіти, технології дистанційного навчання, пандемія від коронавірусу COVID-19

Анотація

У статті розглянуто проблему проходження виробничої (педагогічної) практики студентами ЗВО у дистанційній формі. На основі аналізу методичних рекомендацій МОН та навчальних підрозділів різних університетів України, автори статті розглядають зміни у змісті дистанційної виробничої педагогічної практики майбутніх учителів та формулюють чинники, які сприяють організації її проходження.

Посилання

Лист Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2020 р. № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році».

Лист МОН України №1/9-249 від 14 травня 2020р. «Щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів освіти із застосуванням дистанційних технологій»

Мандаева А. Е. Педагогическая практика как средство формирования профессиональной направленности студентов педагогических специальностей / А. Е. Мандаева // Молодой ученый. 2016. №28(132). С. 921-923.

Методичні рекомендації щодо організації виробничої практики (Педагогічна практика у школі) в дистанційному режимі URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/kafedra-pedahohiky-doshkilnoi-ta-pochatkovoi-osvity/novyny-kafedry/11392-metodychni-rekomendatsii-shchodo-orhanizatsii-vyrobnychoi-praktyky-pedahohichna-praktyka-u-shkoli-v-dystantsiinomu-rezhymi

На допомогу студенту-практиканту URL: http://slovfil.kpnu.edu.ua/prakt-pidp/

Неводниченко В. С. Педагогическая практика как средство подготовки будущего учителя к инновационной педагогической деятельности: автореф. дис. канд. пед. наук, спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / В. С. Неводниченко. Нижний Новгород, 2005. 28 с.

Педагогічна практика: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОПР Середня освіта (Музичне мистецтво та Художня культура)/Упорядники: Колоскова Ж. В., Назаренко М. П. Кропивницький. 2021. 40 с.

Робоча програма. Виробнича педагогічна практика зі спеціальності 035 Філологія. Спеціалізація 035.03 Слов’янські мови та літератури. Освітня програма Російська мова і література. Друга мова (бакалавр). Запоріжжя, 2020–2021/ 19 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Колоскова, Ж. В., & Назаренко, М. П. (2021). ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У РЕАЛІЯХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 77-81. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-77-81