ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ КОМПЛЕКСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИСТЕЦТВ
Анотація
У статті проаналізовано проблему формування професійно-особистісних якостей майбутніх вчителів музики, оптимізації музичної освіти на основі комплексної взаємодії мистецтв, посилення професійної музичної підготовки майбутнього вчителя музики, педагогічного переосмислення фундаментальних та загально художніх знань і вмінь у процесі навчання.
Посилання
Апраксина О. А. Музыка в воспитании творческой личности / Муз. восп. в школе. 1975. № 10. С. 20–26.
Гоноболин Ф. Н. О некоторых психических качествах личности учителя / Вопросы психологии. 1975. №1. С. 100–111.
Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти: Монографія. К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. 243 с.
Зязюн І. А. Інтелектуально творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти / Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія К. : ВІПОЛ, 2000, С. 11–56.
Падалка Г. М. Естетична культура майбутніх учителів та умови її формування / Вища і середня педагогічна освіта: Республ. наук. – метод. збірник / Ін т змісту і методів навчання, К., 1991. Вип. 15. С. 56–62.
Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька: Навч. посіб., К. : Вища школа, 2003. 270 с.
Платонов К. К. Проблемы способностей. М. : Наука, 1972. 312 с.
Хмелюк Р. И. Методические рекомендации по профориентации и профотбору молодежи к педагогической деятельности в условиях реформы общеобразовательной и профессиональной школы Одесса: Одесский педагогический институт им. К. Д. Ушинского, 1986. 33 с.
Шишлянникова Н. П. Полихудожественная подготовка будущего педагога-музыканта к работе в школе // Вестник Полоцкого гос. ун-та. Серия Е: Педагогические науки. 2013. № 15. С. 21–26.
Юсов Б. П. Стратегия взаимодействия искусств в воспитании школьников (новая парадигма)//Взаимодействие искусств: методо-логия, теория, гуманитарное образование: материалы международной научно-практической конференции 25–27 августа 1997. Астрахань, 1997. С. 214–220.