ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ КОМПЛЕКСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИСТЕЦТВ

Ключові слова: професійно-особистісні якості, особистість вчителя, творча музична діяльність, мистецтво, музичне мистецтво, взаємодія мистецтв, художні аналогії

Анотація

У статті проаналізовано  проблему формування професійно-особистісних якостей майбутніх вчителів музики, оптимізації музичної освіти на основі комплексної взаємодії мистецтв, посилення професійної музичної підготовки майбутнього вчителя музики, педагогічного переосмислення фундаментальних та загально художніх знань і вмінь у процесі навчання.

Посилання

Апраксина О. А. Музыка в воспитании творческой личности / Муз. восп. в школе. 1975. № 10. С. 20–26.

Гоноболин Ф. Н. О некоторых психических качествах личности учителя / Вопросы психологии. 1975. №1. С. 100–111.

Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти: Монографія. К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. 243 с.

Зязюн І. А. Інтелектуально творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти / Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія К. : ВІПОЛ, 2000, С. 11–56.

Падалка Г. М. Естетична культура майбутніх учителів та умови її формування / Вища і середня педагогічна освіта: Республ. наук. – метод. збірник / Ін т змісту і методів навчання, К., 1991. Вип. 15. С. 56–62.

Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька: Навч. посіб., К. : Вища школа, 2003. 270 с.

Платонов К. К. Проблемы способностей. М. : Наука, 1972. 312 с.

Хмелюк Р. И. Методические рекомендации по профориентации и профотбору молодежи к педагогической деятельности в условиях реформы общеобразовательной и профессиональной школы Одесса: Одесский педагогический институт им. К. Д. Ушинского, 1986. 33 с.

Шишлянникова Н. П. Полихудожественная подготовка будущего педагога-музыканта к работе в школе // Вестник Полоцкого гос. ун-та. Серия Е: Педагогические науки. 2013. № 15. С. 21–26.

Юсов Б. П. Стратегия взаимодействия искусств в воспитании школьников (новая парадигма)//Взаимодействие искусств: методо-логия, теория, гуманитарное образование: материалы международной научно-практической конференции 25–27 августа 1997. Астрахань, 1997. С. 214–220.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Бузова, О. Д., & Бояр, О. С. (2021). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ КОМПЛЕКСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИСТЕЦТВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 60-66. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-60-66