ТВОРЧО-ВИКОНАВСЬКА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
Анотація
У статті розкриваються особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва; аналізуються дефініції «творчість» і «виконавство»; доведено доцільність й ефективність композиторсько-виконавської діяльності у формуванні авторської спроможності, здатності майбутнього фахівця до самовираження і самоактуалізації у власній творчості.
Посилання
Бердяев Н. А. Творчество и объективация / Н. А. Бердяев. Минск : Экономпресс, 2000. 304 с.
Кевішас І. Становлення музичної культури школяра / І. Кевішас. Кіровоград, 2008. 287 с.
Маслоу А. Самоактуализация личности и образование / А. Маслоу [Пер. с англ.]. К. Донецк, 1994. 216 с.
Масол Л. М. Загальна мистецька освіта : теорія і практика / Л. М. Масол. К. : Промінь, 2006. 432 с.
Олексюк О. М. Педагогіка духовного потенціалу особистості / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. К. : Знання України, 2004. 264 с.
Орлов В. Ф. Педагогічна майстерність викладача мистецьких дисциплін : навч.-метод. посіб. / В. Ф. Орлов, О. О. Фурса, О. В. Баніт. К. : Едельвейс, 2012. 272 с.
Падалка Г. М. Теорія і методика мистецької освіти : інноваційна проблематика [Текст] / Г. Падалка // Мистецька освіта : зміст, технології, менеджмент. Збірник наукових праць. К., 2010. Вип. 5. С. 68–83.
Ржецкий Н. Н. Лекции по педагогике : фундаментальные основы / Н. Н. Ржецкий. К., 2003. Ч. 3. 40 с.
Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька : навч. посіб. / Оксана Рудницька. Тернопіль : Навчальна книга Богдан, 2005. 358 с.