МИСТЕЦЬКА ОСВІТА УЧНІВ У ПРОЕКЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ
Анотація
Стаття присвячена проблемі особистісно орієнтованої освіти учнів закладів загальної середньої освіти та ролі вчителя у цьому процесі. Висвітлюється зміст основних принципів та педагогічних умов застосування педагогом особистісно орієнтованого підходу в музичному навчанні та вихованні дітей шкільного віку. Розкриваються деякі складові механізму розвитку творчої індивідуальності майбутнього фахівця, що сприяють успішній реалізації означеної педагогічної парадигми.
Посилання
Бех І. Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. 2014. № 3(84). С. 46–54.
Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу. М., 1998. 298 с.
Науказ Д. А. Проблемы формирования профессиональной готовности учителя-музыканта ХХ1 века / Д. А. Науказ // Музыка и время. 2003. №3. С. 21–24.
Роджерс К. К науке о личности // История зарубежной психологии / К. Роджерс / Под ред. И. Я. Гальперина. М., 1986. С. 156–172.
Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька: Навчальний посібник / О. П. Рудницька. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2005. 360 с.