ЗАОХОЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ: (ДОСВІД УКРАЇНИ ТА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ (ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)
Анотація
У статті розкрито проблему заохочення студентів вищих навчальних закладів до самовдосконалення. У цьому дослідженні заохочення студентів до самовдосконалення розглядається як сукупність взаємопов`язаних і взаємодіючих структурних компонентів, направлених на стимулювання саморозвитку, розвитку механізмів рефлексії та самореалізації. Визначено функції самовдосконалення та заохочення.
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови: 170000 слів / за ред. В. Т. Бусел. К. : Ірпінь : Перун, 2004. 1426 с.
Волкова Н. П. Засоби стимулювання та мотивації творчої діяльності студентів. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Дніпро, 2017. № 1 (13). С. 161–169.
Грень Л. М. Професійне самовиховання особистості студента як чинник формування успішного фахівця. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. Харків, 2010. № 4. С. 63–70.
Козубовська І., Попович І., Рокосовик Н. Зміст, форми і методи підготовки педагогічних кадрів до науково-дослідницької діяльності у Великій Британії: методичні рекомендації. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. 32 с.
Мукан Н. В. Професійний розвиток американських, британських та канадських педагогів : форми, методи, моделі: навч. посібник. Львів : Растр 7, 2008. 64 с.
Павлютенков Є. М. Організація методичної роботи. Х. : Основа, 2006. 80 с.
Палеха О. М. Організація самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії. : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Національний авіаційний університет. Київ, 2016. 261 с.
Романовський О. Г. Педагогіка успіху : підручник. Харків : НТУ «ХПІ», 2011. 368 с.
Сущенко Л. О. Стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : автореф. канд. пед. наук : 13.00.04 / Запоріжжя, 2008 16 с.
Филипська В. І. Система заохочень до професійного самовдосконалення вчителів у Великій Британії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): Дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2015. 252 с.