ЗАОХОЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ: (ДОСВІД УКРАЇНИ ТА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ (ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)

Ключові слова: заохочення студентів, стимулювання, мотивація, самовиховання, самоосвіта, самовдосконалення, заохочення до самовдосконалення

Анотація

У статті розкрито проблему заохочення студентів вищих навчальних закладів до самовдосконалення. У цьому дослідженні заохочення студентів до самовдосконалення розглядається як сукупність взаємопов`язаних і взаємодіючих структурних компонентів, направлених на стимулювання саморозвитку, розвитку механізмів рефлексії та самореалізації. Визначено функції самовдосконалення та заохочення.

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови: 170000 слів / за ред. В. Т. Бусел. К. : Ірпінь : Перун, 2004. 1426 с.

Волкова Н. П. Засоби стимулювання та мотивації творчої діяльності студентів. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Дніпро, 2017. № 1 (13). С. 161–169.

Грень Л. М. Професійне самовиховання особистості студента як чинник формування успішного фахівця. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. Харків, 2010. № 4. С. 63–70.

Козубовська І., Попович І., Рокосовик Н. Зміст, форми і методи підготовки педагогічних кадрів до науково-дослідницької діяльності у Великій Британії: методичні рекомендації. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. 32 с.

Мукан Н. В. Професійний розвиток американських, британських та канадських педагогів : форми, методи, моделі: навч. посібник. Львів : Растр 7, 2008. 64 с.

Павлютенков Є. М. Організація методичної роботи. Х. : Основа, 2006. 80 с.

Палеха О. М. Організація самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії. : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Національний авіаційний університет. Київ, 2016. 261 с.

Романовський О. Г. Педагогіка успіху : підручник. Харків : НТУ «ХПІ», 2011. 368 с.

Сущенко Л. О. Стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : автореф. канд. пед. наук : 13.00.04 / Запоріжжя, 2008 16 с.

Филипська В. І. Система заохочень до професійного самовдосконалення вчителів у Великій Британії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): Дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2015. 252 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Филипська, В. І. (2021). ЗАОХОЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ: (ДОСВІД УКРАЇНИ ТА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ (ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (194), 177-183. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-177-183