САМОСТІЙНА РОБОТА ЗА ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ: РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
Анотація
Обґрунтовано доцільність інтенсифікації самостійної роботи студентів з огляду на широке впровадження дистанційних форм навчання у закладах вищої освіти. З’ясовано ставлення учасників опитування до введення дистанційного навчання. Висвітлено особливості самостійної підготовки здобувачів освіти із застосуванням інформаційно-комп’ютерних технологій.
Посилання
Воєвідко Л. М. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти / Л. М. Воєвідко // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський, 2016. Вип. 21. Ч. 2. C. 25–31.
Москаленко О. А. Педагогічне забезпечення самостійної роботи в умовах дистанційного навчання / О. А. Москаленко, Л. П. Черкаська, О. В. Коваленко // Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries : International scientific and practical conference proceedings, September 25-26, 2020 р. Part 2. Lublin, 2020. P. 72–75.
Ніколенко Л. М. Щодо самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Ніколенко, Л. А. Ільченко // Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвитку : матеріали V Всеукр. наук.-пр. конф., 5 лист. 2020 р. Запоріжжя, 2020. C 27–29.
Никоненко Н. Сучасні форми самостійної роботи у підготовці педагогів корекційної освіти / Н. Никоненко // Імідж сучасного педагога. 2014. № 4. С. 17–20.
Соя О. М. Формування культури самостійної роботи майбутніх учителів математики засобами інноваційних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Соя Олена Миколаївна. Вінниця, 2016. 290 с.
Скуратівська С. Особливості організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс]: Освіта ua. URL: http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/education/36615//.
Підготовка вчителів спеціальної освіти в умовах екстреного запровадження дистанційного навчання [Електронний ресурс] / А. Г. Шевцов, О. В. Ласточкіна, Н. В. Никоненко // Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Том 77, №3. С. 240–257.