ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В РАМКАХ РЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ
Анотація
У статті розглядаються основні причини зростання ролі дисципліни «іноземна мова» в рамках немовних спеціальностей в процесі поступового реформування системи вищої освіти України. Автором розглянуто пошук ефективних концепцій інтеграції професійної підготовки та навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах майбутніх висококваліфікованих спеціалістів, що відображені у стратегічних державних документах. Проаналізовано основні інноваційні методи навчання іноземної мови, умови їх ефективного використання у навчальному процесі вищих навчальних закладів та навчально-виховний потенціал.
Посилання
Донецкая О. И., Алексеева Е. М. Реализация тренингового подхода в обучении немецкому языку на примере занятия по теме «Reklamation. Beschwerde» // Иностранные языки в школе. 2016. № 3. С. 44–49.
Концепція розвитку англійської мови в університетах. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-stvorilo-koncepciyu-rozvitku-anglijskoyi-v-universitetah-u-dodatku-riven-v1-obovyazkova-umova-vstupu-v2-vipusku-vikladannya-profilnih-disciplin-inozemnoyu-ta-movni-skriningi.
Мехеда А. М., Снісаренко І. Є. Сучасні інновації в процесі навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. – Наукові записки: Серія Педагогічні науки. 2020. С. 121‒ 127.
Проект «Англійська для університетів» URL: https://www.britishcouncil.org.ua/teach/projects/english-universities
Стратегія сталого розвитку «Україна ‒ 2020» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5/2015#n10
The Impact of the English for Universities Project on ESP and EMI in Ukrainian Higher Education. Final Report. 2019. URL: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/efu_impact_report__0.pdf