ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВІД ТРАДИЦІЙ ДО СУЧАСНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

  • Аліна Миколаївна Мартін Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-8886-2585
Ключові слова: проект, проектна діяльність, інноваційна діяльність, результат, дошкільник, заклади дошкільної освіти, психолого-педагогічне проєктуван

Анотація

У статті розкривається сутність упровадження проектної діяльності в освітній процес закладів дошкільної освіти як перспективного напряму роботи, який сприяє вихованню самостійної творчої особистості, здатної приймати рішення, ставити цілі, планувати свою діяльність і прогнозувати її результати.

Посилання

Воронов, В. А., Гавриш, Н. В., Канішевська, Л. В., Піроженко, Т. О., Рейпольська, О. Д., & Сисоєва, С. О. (Укл.). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку (проєкт) (2020). НАПН України. Київ. http://naps.gov.ua/ua/press/announcements/1763/

Дитина: Освітня програма для дітейвід двох до семи років/наук. керівник проекту В. О. Ог-нев’юк ;авт. кол.: Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, В. М. Вертугіна [та ін.] ; наук.ред. Г. В. Бєлєнька ; Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка. К. : ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 440 с.

Закон України «Про дошкільну освіту»: 11.07.2001 р.№ 2628-III; зі змінами і доповненнями 2001-2020 рр. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14

Мелашенко К. М. Технологія проєктного навчання. Завуч, №13 (271). Травень, 2006. С. 12–14.

Метод проєктів: традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник / ред. І. Єрмаков. Київ : Департамент, 2003. 500 с.

Наказ МОН України від 12.01.2021 р. №33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти» (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція: [Електронний ресурс]URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/bazovij-komponent-doshkilnoyi-osviti-v-ukrayini

Новіков А. М., Новіков Д. А. М. Методологія. М. : Синтег, 2007. 668 с.

Організація роботи з дітьми 5-річного віку в умовах обов’язкової дошкільної освіти / уклад. С. М. Руднєва, А. С. Остапенко, Г. І. Назаренко, Н. Ф. Кугуєнко, Н. Я. Ярмонова. Харків: ХАНЕ, 2011. 222 с.

Тарапака Н. В. Психолого-педагогічне проєктування як інноваційна технологія в дошкільних навчальних закладах / Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. 2012. Вип. 2. С. 96-102. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2012_2_14

Токаренко Н. М. Організовуємо проєктну діяльність: крок за кроком / Вихователь-методист дошкільного закладу. 2013. № 11. С. 59–62

Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ: монографія / за ред. О. Рейпольської. Харків : Мадрид, 2015. 330 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Мартін, А. М. (2021). ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВІД ТРАДИЦІЙ ДО СУЧАСНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (194), 154-158. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-154-158