ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ТА ВІТЧИЗНЯНОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті, на основі історико-педагогічного аналізу здійснено порівняння зарубіжного та вітчизняного досвіду розвитку позашкільної освіти. Автор звертає увагу на розвиток позашкільної освіти у країнах Центральної Європи, що належать до EAICY: Болгарія, Польща, Словаччина, Чехія, які мають спільні риси, оскільки кожна з них належала до так званого соціалістичного табору. З-поміж країн Західної Європи до EAICY належать: Бельгія, Німеччина, Іспанія, Нідерланди, Португалія, Франція, Данія. Серед країн Східної Європи до EAICY належать: Латвія, Литва, Молдова, Україна, Естонія та Казахстан, історія виникнення й розвитку системи позашкільної освіти в яких має не лише національні, а й спільні корені, оскільки кожна з цих країн в минулому входила до складу СРСР.
Посилання
Денисюк Т. Ф. Історіографічний аналіз розвитку змісту початкової освіти України у 50–90-х роках ХХ ст. / Т. Ф. Денисюк. Київ: Вища школа, 2011. 76 с.
Дмитриченко М. Ф. Вища освіта і Болонський процес / М. Ф. Дмитриченко. Київ: Знання України, 2006. 123 с.
Науменко Р. А. Сучасні аспекти проблеми підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів у галузі позашкільної освіти / Р. А. Науменко. Київ: Ін-т інноваційн. технологій і змісту освіти МОНМС України, 2011. 153 с.
Освіта України за роки незалежності: стан, факти, події. Київ: Вища школа, 2011. 189 с.