ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Анотація
У статті розглянуто інноваційну спрямованість педагогічної діяльності; раціональне та вмотивоване використання методів навчання на уроках іноземної мови; обґрунтовано потребу пошуку нових форм та методів організації освітнього процесу; основні групи інноваційних педагогічних технологій; доведено актуальність посилення навчальної мотивації вивчення англійської мови й постійного удосконалення знань учнів.
Посилання
Волкова Н. П. Педагогіка / Н. П. Волкова. К. : Академвидав, 2009. 616 с.
Дерижан И., Вальчев Г. Особенности методики обучения современной студенческой аудитории / И. Дерижан, Г. Вальчев. Бургас: БРУ, 2015. 165 с.
Кузьмінський А. І., Омеляненко В. Л. Педагогіка / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. К.: Знання-Прес, 2008. 447 с.
Ніколаєва С. Ю. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. автор. під кер. С. Ю. Ніколаєвої К. : Ленвіт, 1999. 320 с.
Сисоєва С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Зб. наук. пр. / За ред. І. А. Зязюна та Н. Г. Ничкало, у 2 ч. Ч.1. К., 2001. С .45–53.
Ярмоленко О. Я. Сучасні технології у вивченні іноземної мови. Електр. наук. вид-ня матеріалів конф. «Гуманізм та освіта» – 2008. ВНТУ, Вінниця. [Електронний ресурс].URL: http://conf.vntu.edu.ua/humed/2010/txt/Yarmolenko.php