ІНКЛЮЗІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
Анотація
У даній статті розглянемо ознаки системної інновації на прикладі введення інклюзивної практики в сучасних умовах модернізації української освіти. Мета статті – на основі аналізу і узагальнення науково-теоретичних джерел, а також інноваційної практики обґрунтувати риси системної інновації в інклюзивну освіту.
Посилання
Альохіна С. В. Принципи інклюзії в контексті змін освітньої практики. Психологічна наука і освіта. 2014. № 1. С. 5–16.
Богданова Е. В. Етика спілкування з людьми з обмеженнями здоров'я як складова інклюзивної культури. Вісник Костромського державного університету ім. Н. А. Некрасова. 2015. № 3, Т. 21. С. 158–160
Гладка В. В. Модель психолого-педагогічного супроводу учнів з особливостями психофізичного розвитку в установі загальної середньої освіти. Освіта і виховання. 2016. № 10. С. 71–78.
Калініна А. А. Проблема формування готовності студентів до інклюзивної освіти в школі. Освіта і суспільство. 2016. № 3. С. 57–59.
Козирєва О. А. Теоретико-методологічні підходи до розробки концепції інклюзивної освіти. Almamater. 2015. № 8. С. 2–15.
Лапін Н. І. Теорія і практика інноватики. Москва : Університетська книга : Логос, 2012. 328 с.
Принципи інклюзивної культури в роботі з молоддю: порівняльний аналіз молодіжної політики Російської Федерації та Республіки Білорусь : кол. монографія / наук. ред. В. Н. Ярська ; ред. А. В. Ручін. Саратов : Вид-во СГТУ, 2016. 132 с.
Рябова Н. В., Карпуніна О. І. Підготовка педагогів для інклюзивної освіти. Вища освіта в Росії. 2016. № 10. С. 119–123.
Ряпісов Н. А., Ряпісова А. Г., Чепель Т. Л. Здоров'я різний, права − рівні: розвиток системи інклюзивної освіти на регіональному рівні. Акредитація в освіті. 2012. № 55. С. 28–30.
Ряпісова А. Г., Чепель Т. Л. Дослідження ефективності освітнього процесу в умовах інклюзивного практики . Сибірський педагогічний журнал. 2013. № 2. С. 226–232.
Ряпісова А. Г. Наукова школа як ефективна форма організації освітнього процесу в університеті. Вісник педагогічних інновацій. 2013. № 1 (31). С. 47–57.
Ряпісова А. Г., Самсонова Е., Яковлєва Г. Підготовка кадрів для інклюзивної освітньої діяльності. Довідник керівника дошкільного закладу. 2013. № 10. С. 42–48.
Самарцева Є. Г. Проблема професійної готовності майбутніх педагогів до інклюзивної освіти дітей. Освіта і суспільство. 2016. № 2. С. 57–59.