КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Анотація
Наукові передумови дослідження проблеми соціальної зрілості обґрунтовані результатами аналізу соціокультурних тенденцій розвитку сучасної педагогічної освіти, інтеграційній суті педагогічної діяльності й особистості педагога дозволяють зробити висновок про те, що теоретичний дослідницький пошук ефективних шляхів і способів розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя зумовлений як освітньою практикою, так і об’єктивними потребами суспільства.
Посилання
Бахтин М. М. Проблемы творчества Достоевского. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. К. : Next, 1994. 511 с.
Выготский Л. С. Мышление и речь / Л. С. Выготский. М. : АСТ : Астрель, 2011. 637 с.
Выготский Л. С. Проблемы развития психики / Л. С. Выготский // Собрание сочинений: В 6-ти томах. М. : Педагогика, 1983. 368 с.
Давыдов B. B. О понятии развивающего обучения / В. В. Давыдов // Педагогика. 1995. №1. С. 29–36.
Звєрєва І. Д. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в Україні: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.05 / І. Д. Звєрєва. К., 1998. 40 с.
Орлов А. Б. Экзистенциальний анализ и клиентоцентрированная психотерапия : сходства и отличия / А. Б. Орлов, А. Лэнгле, В. Б. Шумский // Вопросы психологии. 2007. № 6. С. 21–36.
Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание. О месте психического во всеобщей взаимосвязи явлений материального мира / С. Л. Рубинштейн. М. : Изд-во АН СССР, 1957. 329 с.
Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. М. : Педагогика, 1973. 424 с.
Яковлев Е. В. Педагогическая концепция: методологические аспекты построения / Е. В. Яковлев, Н. О. Яковлева. М. : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2006. 239 с.