ГОЛОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ: ПЕРШІ РОКИ РЕКТОРСТВА П. І. ШЕВЧЕНКА

Ключові слова: педагогічний заклад вищої освіти, Криворізький державний педагогічний інститут, П. І. Шевченко, студенти-заочники, педагогізація освітнього процесу, кадровий склад, наукова робота студентів

Анотація

Автором констатовано, що Криворізький державний педагогічний університет, чия історія нараховує 90 років, заслуговує на вивчення власного досвіду підготовки педагогічних кадрів, оскільки був і залишається єдиним профільним (педагогічним) закладом вищої освіти у Придніпровському регіоні. На думку автора, значний внесок у розбудову Криворізького педагогічного інституту було зроблено його ректором – Павлом Івановичем Шевченком, який обійняв посаду наприкінці 70-х рр. ХХ ст. Вже на початку своєї організаційно-педагогічної та науково-методичної діяльності ректором було визначено ті провідні напрями, які сприяли розбудові університету: якісна підготовка студентів заочного відділення (організація самостійної роботи, налагодження співпраці з викладачами, індивідуалізація процесу навчання), загальна педагогізація освітнього процесу (удосконалення організації педагогічної практики, розробка методичних рекомендацій з педагогічної практики, співпраця між методистами різних кафедр тощо) підвищення рівня кваліфікації кадрового складу КПІ (захист кандидатських та докторських дисертацій, стажування) та наукова-дослідна (гурткова) робота студентів.

Посилання

Протоколы заседаний Совета института (28.08.1979 г. - 27.06.1980 г.). Дніпропетровський обл. Держархів. Архівний відділ міськвиконкому м.Кривий Ріг. Ф. Р-4863. Оп.2, Спр. 471, 222 с.
Протоколы заседаний Совета института (27.08.1981 г. - 25.12.1981 г.). Дніпропетровський обл. Держархів. Архівний відділ міськвиконкому м.Кривий Ріг. Ф. Р-4863. Оп.2, Спр. 531, 171 с.
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Коваленко, І. А. (2021). ГОЛОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ: ПЕРШІ РОКИ РЕКТОРСТВА П. І. ШЕВЧЕНКА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 186-189. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-186-189