ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
професійна компетенція, рівні, критерії, майбутні лікарі, інформаційні технології
Анотація
У статті проаналізовано формування професійної компетентності студентів-медиків за допомогою інформаційних технологій, представлений аналіз результатів цього дослідження. Результати дослідження можуть бути використані для досягнення довгострокових результатів у підготовці висококваліфікованих лікарів викладачами та адміністраціями медичних коледжів та вищих медичних закладів в організації, а також для планування навчального процесу.
Посилання
Khutorskaya, A. V. (2003). Klyuchevy`e kompetenczii kak komponent lichnostno- orientirovannogo obrazovaniya. [Key competencies as a component of a person-oriented education paradigm]. Moscow.
Fursova, L. (2005). Vid literaturnoyi kompetencziyi – do zhittyevoyi kompetentnosti. [From literary competency to life competence].
Rodygina, I. (2004). Shlyakhi formuvannya osnovnikh grup kompetentnostej uchniv. [Ways of forming the main groups of competencies of students]. Kiev.
Kolyada, M. (2011). Kriteriyi oczinyuvannya ta rivni sformovanosti bazovikh profesijnikh kompetenczij u majbutnikh fakhivcziv iz informaczijnoyi bezpeki. [Cretiria for evaluation and formedness of the basic levels of professional competence in future professionals in information security].
Kozak, L. (2013). Kriteriyi gotovnosti majbutnikh vikladachiv doshkilnoyi pedagogiki i` psikhologiyi do innovaczijnoyi profesijnoyi diyalnosti. [Cretiria of readiness of future preschool pedagogy and psychology teachers for innovative professional activity].
Bulakh, I. Y. (2017). Medichna informatika. [Medical informatis]. Kyiv.
Haborets, O. A. (2019). Kriteriyi, pokazniki ta rivni gotovnosti majbutnikh likariv zasobami informaczijnikh tekhnologij. [Criteria, indicators and levels of readiness of future physician's by means of IT].
Fursova, L. (2005). Vid literaturnoyi kompetencziyi – do zhittyevoyi kompetentnosti. [From literary competency to life competence].
Rodygina, I. (2004). Shlyakhi formuvannya osnovnikh grup kompetentnostej uchniv. [Ways of forming the main groups of competencies of students]. Kiev.
Kolyada, M. (2011). Kriteriyi oczinyuvannya ta rivni sformovanosti bazovikh profesijnikh kompetenczij u majbutnikh fakhivcziv iz informaczijnoyi bezpeki. [Cretiria for evaluation and formedness of the basic levels of professional competence in future professionals in information security].
Kozak, L. (2013). Kriteriyi gotovnosti majbutnikh vikladachiv doshkilnoyi pedagogiki i` psikhologiyi do innovaczijnoyi profesijnoyi diyalnosti. [Cretiria of readiness of future preschool pedagogy and psychology teachers for innovative professional activity].
Bulakh, I. Y. (2017). Medichna informatika. [Medical informatis]. Kyiv.
Haborets, O. A. (2019). Kriteriyi, pokazniki ta rivni gotovnosti majbutnikh likariv zasobami informaczijnikh tekhnologij. [Criteria, indicators and levels of readiness of future physician's by means of IT].
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Габорець, О. А., & Пишногуб, М. В. (2021). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 161-166. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-161-166
Розділ
Статті