ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Ключові слова: професійна підготовка, вчитель іноземної мови, учні з особливими освітніми потребами, дистанційне навчання, електронна освітня платформа, Edmodo, Zunal та LearningApps

Анотація

Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з особливими освітніми потребами (і особливо – з інвалідністю) є нагальною необхідністю сучасної вітчизняної освіти. Однак, в умовах пандемії COVID-19 передумовою забезпечення її ефективності є поінформований вибір викладачами електронних засобів навчання. Його основними критеріями є можливість вирішення всіх завдань навчального процесу та забезпечення його практичної зорієнтованості. У статті проаналізовано переваги та недоліки таких електронних освітніх платформ як: Edmodo, Zunal та LearningApps, а також описано можливості їх використання у підготовці майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю.

Посилання

Вишнівський В. В. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч. посібник / В. В. Вишнівський, М. П. Гніденко, Г. І. Гайдур, О. О. Ільїн. Київ: ДУТ. 2014. 140 с.
Гаврілова Л., Катасонова Ю. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні / Л. Гаврілова. Ю. Катасонова // Освітологічний дискурс. 2017. № 1-2 (16–17). С. 168–182.
Полат Е. С. Теория и практика дистанционного обучения: [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева; под. ред. Е. С. Полат. М. : Академия, 2004. 416 с.
Положення про дистанційне навчання (від 25.04.2013 № 466) [Електронний ресурс]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show /z0703-13#n18
Федорчук М. В. Сутність і стан упровадження електронної освіти в Україні / М. В. Федорчук. // Право і безпека. 2015. №4. С. 61–66.
Щерба Н. С. Іншомовна освіта дітей з особливими потребами / Н. С. Щерба. Житомир : Вид-во ФОП Євенок О. О. 2019. 284 с.
Bates T. National strategies for e-learning in post-secondary education and training / T. Bates. UNESCO. 2001. 132 p.
DeLoach S., Greenlaw S. Effectively moderating electronic discussions / S. DeLoach, S. Greenlaw // Journal of Economic Education. 2007. Vol. 38(4). pp. 419–434.
Moore M. G. Theory of transactional distance / M. G. Moore. // M. G. Moore, W. C. Diehl, Handbook of Distance Education. New York: Routledge. 2018. рр. 22–46.
Shcherba N. S. The peculiarities of teaching EFL / ESL learners with vision impairments / N. S. Shcherba. URL: http://zunal.com/webquest.php?w=435230
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Щерба, Н. С. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 151-155. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-151-155