РОЛЬ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Анотація
Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик вдосконалення психолого-педагогічної основи понять «профільна школа», «профільна школа з іноземної мови» у середніх педагогічних навчальних закладах та закладах вищої освіти. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив профільного напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти з іноземних мов. Було зазначено, що профільне навчання іноземної мови – це цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної і/або професійної діяльності, пов’язаної з використанням іноземної мови як об’єкта майбутньої (професійної) діяльності або як засобу професійної комунікації. Профілізація школи на сьогоднішній день є одним із важливих напрямів модернізації української загальної освіти.
Посилання
Kontseptsiia profilnoho navchannia u starshii shkoli. (2013). [The concept of specialized education in high school]. Kyiv.
Polonska, T. K. (2014). Profilne navchannia inozemnoi movy uchniv starshoi shkoly. [Profile foreign language teaching of high school students: manual]. Kyiv.
Fanninher, L. P. (2008). Osoblyvosti profilnoho navchannia v osnovnii shkoli Avstrii. [Features of specialized education in primary school in Austria]. Ternopil.
Chernionkov Yaroslav. (2020). Suchasne rozuminnia systemy pidhotovky vchyteliv inozemnykh mov. [Modern understanding of foreign language teacher training system]. Kropyvnytskyi.