ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Наталя Василівна Свещинська Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-1290-136X
Ключові слова: концертмейстерська діяльність, концертмейстер, музично-виконавська діяльність, концертмейстерсько-педагогічні вміння

Анотація

У статті аналізується питання особливостей концертмейстерської діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі навчання в класі акомпанементу та імпровізації та в подальшій практичній діяльності. Автор визначає складові структурні елементи в підготовці піаніста-концертмейстера у вищих навчальних закладах мистецького спрямування, яка проявляється в різних аспектах діяльності майбутніх фахівців.

Посилання

Абдулина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М. : Просвещение, 1990. 315 с.
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения. М., 1996. 251 с.
Карпенко Т. Формування концерт-мейстерської компетентності майбутніх педагогів-музикантів у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. канд. пед. наук.: спец.13.00.04 теорія і методика професійної освіти / Т. Карпенко. К., НПУ ім. М. Драгоманова, 2010. 21 с.
Карнаухова Т. И. Формирование умений подбора по слуху и транспонирование в процессе инструментальной подготовки учителя музыки: Автореферат дисс. … канд. пед. наук. М., 1990. 20 с.
Молчанова Т. Мистецтво піаніста-концертмейстера: навч.пос. / Т. Молчанова. Львів: ЛДМА ім.. М. Лисенка, 2001. 216 с.
Повзун Л. Наукові і художні аспекти мистецької діяльності піаніста-концертмейстера : автореф.дис.канд.мист-ва: спец.17.00.03 музичне мистецтво / Л. Повзун. К. : ІМФЕ ім. М. Рильського, 2005. 16 с.
Рудницька О. П. Сприйняття музики і педагогічна культура вчителя: Навч. посібник. К. : КДПІ,1992. 219. с.
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Свещинська, Н. В. (2021). ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 129-132. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-129-132