РИТОРИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ФІЛОЛОГА
Анотація
У статті розкрито сутність та зміст поняття «риторична компетентність філолога» з урахуванням традиційних та інноваційних тенденцій у системі вищої освіти України. Описано основні вправи та завдання, що сприятимуть формуванню риторичної компетентності в процесі викладання філологічних дисциплін під час навчання студентів-філологів у ЗВО.
Посилання
Александров Д. Н. Риторика. Учеб. пособие для студ. вузов. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. 534 с.
Корчова О. М. Структурно-змістові складники риторичної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Видво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. № 6 (50). С. 196–206.
Кучерук О. A. Розвиток риторичної компетентності студентів-філологів у процесі риторичної освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: зб. наук. праць (за мат-ми Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / за ред. проф. К. Я. Климової. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. С. 50–53.
Нищета В. А. Методика формування риторичної компетентності учнів основної школи: монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2017. 340 с.
Нищета В. А. Риторична компетентність учнів загальноосвітніх шкіл як педагогічна проблема. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Ч. ІІ: Педагогічні науки. 2010. № 22 (209). С. 93–98.
Сагач Г. М. Риторика: Навч. посіб. для студентів середніх і вищих навч. закладів. Вид. 2-ге, перероб. і доп. Київ: Видавничий Дім «Ін Юре», 2000. 568 с.