МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Юлія Валеріанівна Локарєва Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-8043-8130
Ключові слова: музично-теоретична підготовка, майбутній вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті актуалізується проблема музично-теоретичної підготовки у вищих навчальних закладах освіти, розкривається педагогічний потенціал музично-теоретичних дисциплін, досліджуються методичні аспекти оптимізації процесу музично-теоретичної підготовки на засадах інтегрованого підходу.

Посилання

Калашник М. Уроки елементарної теорії музики: [навч. посіб.] / Марія Калашник. Харків: Фактор, 2004. 352 с.

Малашевська І. А. Інтегрований підхід до професійної підготовки майбутніх учителів музики / І. А. Малашевська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2008. Вип. 16. С. 134–136.

Побережна Г. І., Щериця Т. В. Проблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педвузах / Г. І. Побережна, Т. В. Ще-риця // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Житомир, 2005. Вип. 21. С. 16–18.

Смаглій Г. А. Основи теорії музики: [підручник для муз. училищ] / Г. А. Смаглій, Л. В. Маловик. Х. : Факт, 1998. 384 с.

Шип С. В. Музична форма від звуку до стилю: [навч. посібник] / Сергій Васильович Шип. К. : Заповіт, 1998. 368 с.

Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Локарєва, Ю. В. (2021). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 102-106. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-102-106