ФОРМУВАННЯ Й РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті проаналізовано різні підходи й погляди щодо можливостей ефективного розвитку інтелектуальних здібностей учнів початкових класів на уроках музичного мистецтва. У цьому контексті автор підкреслює особливе значення музики, творчої й виконавської діяльності. Зроблено висновки, що систематичні й цілеспрямовані уроки музичного мистецтва сприяють інтелектуальному й емоційному розвитку дітей, прискорюють процеси дорослішання й соціалізації.
Посилання
Беккерман П. Б. О некоторых положениях методического сопровождения творческого развития подростков и молодежи в студиях дополнительного художественного образования колледжей и техникумов СПО // Среднее профессиональное образование. 2015. № 5. С. 92–100.
Дмитриева М. А. Психология труда и инженерная психология: учебное пособие / М. А. Дмитриева, А. А. Крылов, А. И. Нафтульев. Л. : Изд-во ЛГУ, 1979. 224 с.
Гончаренко С. У. Український педаго-гічний словник / С. У. Гончаренко. К. : Либідь. 1997. 376 с.
Кондратова Л. Г. Художня культура. 10 клас: Методичний посібник. Х. : Вид. група «Основа», 2010. 254 с.: табл., схеми. (Серія «Моя методика»).
Музика. Словник-довідник. Вид. 2-ге, переробл. і доп. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2009. 352 с.
Шабельников В. К. Разгаданные и неразгаданные тайны формирования умственных действий / В. К. Шабельников // Вестник Московского Университета. Серия 14. Психология. 2012. № 1 С. 53–72.
Щолокова О. П. Методика викладання світової художньої культури / О. П. Щолокова. К., 2007. 192 с.
MUSIC LESSONS ENHANCE IQ. E. Glenn Schellenberg, University of Toronto, Mississauga, Ontario, Canada [Электронный ресурс]. URL:http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1111/j.0956-7976.2004.00711.x