ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ АНАЛІЗУ РОЗВ’ЯЗКУ ДЕЯКИХ ЗАДАЧ
Анотація
Розкриваються можливості сучасних вимірювальних засобів при аналізі рішень фізичних задач з експериментальним змістом. Такий підхід більш повно інтерпретує зміст задачі і формує у студентів стійкі уявлення про розглянуті фізичні процеси.
Посилання
Гальперин Г. Я. К исследованию интеллектуального развития ребёнка. Вопр. психологии. 1969. №1. С. 24.
Дзида Г. А. Развитие умения решить физические задачи при обобщающе систематизирующем повторении: Дис. канд. пед. наук. Челябинск, 1987. 179 с.
Каменецкий С. Е., Орехов В. П. Методика решения задач по физике в средней школе: Кн. для учителя. М. : Просвещение, 1971. 448 с.
Литвинов Ю. В, Малець Є. Б, Мялова О. М. Засоби вимірювання в навчальному експерименті при вивченні коливальних процесів. В зб. Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. Серія: педагогічні науки. Вип. 108. ч. 1. 2012. С. 264–270.
Малець Є., Пивовар Є. Деякі досліди з електростатики з застосуванням сучасних технологій. В зб. Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. Серія: проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Вип. 4 (ІІ). 2013. С. 154–157.
Смирнов А. В. Методика применения информационных технологий в обучении физике: учеб. пособие для студентов высш. пед. учеб заведений. М. : Академия, 2008. 240.
Стрелков С. П., Сивухин Д. В., Угаров В. А., Яковлев И. А. Сборник задач по общему курсу физики. Механика. М. : «Наука», 1977. 288 с.
Филогло Л. Д. Обобщённые методы решения физических задач в системе методической подготовки учителя физики в педвузе: Дис. канд. пед. наук. Самара, 1995. 220 с.