ОСНОВНІ ЕФЕКТИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАКАТІВ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Ключові слова: початкова школа, учні початкової школи, електронний освітній ресурс, інтерактивні плакати, ефекти інтерактивності, Adobe Flash, електронна сторінка

Анотація

У статті проаналізовано значення використання наочних засобів навчання у процесі навчання учнів початкових класів. Обґрунтована важливість використання інтерактивних плакатів, як сучасного демонстраційного засобу навчання.

На прикладі електронного освітнього ресурсу «Математика 1 клас. Інтерактивні плакати» (автор Рибалко О.О.) описано основні ефекти інтерактивності. З використанням цих ефектів педагог може переміщувати предмети вздовж електронної сторінки та виконувати записи у спеціально відведеному місці. Дуже важливою особливістю інтерактивних плакатів є надання можливості робити об`єкти видимим чи невидимими, а використання спеціальних команд дозволяє вчителям та учням закривати й відкривати відповідні записи й зображення. Наведено приклади доцільного використання різних видів анімації та ефекту зафарбування відповідних елементів зображень. Також є можливість відтворити або зупинити у будь-який, зручний для вчителя час звук та відео за допомогою спеціальних кнопок.

Посилання

Bashkir, O.I. (2018) Aktyvni y interaktyvni metody navchannia u vyshchii shkoli. [Active and interactive teaching methods in higher education].

Bobrovskaya, L.N., Danilchuk, E.V. & Kulikova, N.Yu. (2015). Interaktyvni elektronni osvitni resursy yak zasib pidvyshchennia yakosti osvity na pochatkovomu etapi zahalnoi osvity. [Interactive electronic educational resources as a means of improving the quality of education at the initial stage of general education]. Tiraspol.

Hevko, I.V. (2018) Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii v osviti. [Use of interactive technologies in education].

Kravchyna, T.V. (2018) Vydy interaktyvnykh metodiv navchannia anhliiskoi movy dlia studentiv tekhnichnykh spetsialnostei. [Types of interactive methods of teaching English for technical students.].

Lytvynova, S., Mamuta, M., & Rybalko, O. (2018). Modeliuvannia elektronnykh interaktyvnykh plakativ. [Modeling of Electronic Interactive Posters].

Melnyk, O.M. (2017) Proektuvannia elektronnykh osvitnikh resursiv z matematyky dlia uchniv pochatkovykh klasiv [Design of electronic educational resources in mathematics for primary school students].

Pushkareva, T. & Rybalko, O. (2017) Designing of the electronic educational resources by the future teacher for the math lessons at elementary school.

Rybalko, О.О. (2017). Proektuvannia elektronnykh osvitnikh resursiv navchannia matematyky v pochatkovii shkoli z vykorystanniam systemy Adobe Flash [Designing of electronic educational resources for teaching mathematics in elementary school using the Adobe Flash system].

Rybalko, О.О. (2016) Stvorennia ta zastosuvannia interaktyvnykh elektronnykh tablyts na urokakh matematyky v pochatkovykh klasakh. [The creation and use of interactive spreadsheets in mathematics in primary school].

Shakhina, І.Yu. (2015) Interaktyvni plakaty v osvitnii diialnosti. [Interactive posters in educational activities].

Опубліковано
2020-09-28
Як цитувати
Рибалко, О. О., & Мельник, О. М. (2020). ОСНОВНІ ЕФЕКТИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАКАТІВ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (191), 138-144. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-191-138-144