НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Ключові слова: дистанційне навчання, комунікативна компетентність, Концепція Нової української школи, комунікативна діяльність, онлайн-платформи, сучасні цифрові технології

Анотація

У статті розкриті основні проблеми розвитку цифрової компетентності педагогічних працівників НУШ. Обґрунтовується важливість Інтернет-платформи Google Classroom. Особлива увага приділяється питанню обґрунтування основних проблем розвитку цифрової компетентності педагогічних працівників НУШ. Акцент робиться на тому, що вчитель може організувати наступні режими навчання: спілкування в режимі онлайн, коли в призначений час ви організовуєте відео конференцію, спілкуючись у чаті; дистанційного навчання, розтягнутого в часі, при використанні певних цифрових інструментів створюється платформа для самостійного навчання за активної опосередкованої участі вчителя. Зазначається, що важливо не лише дозволити вчителям використовувати засоби дистанційного навчання, а й змінити існуючу освітню програму з урахуванням формату дистанції.

Звертається увага на пізнавальний ресурс, яким володіють сучасні медіа технології. Розкривається сутність дистанційного навчання як самостійного формату, з безліччю особливостей і специфічних вимог до організації і, найголовніше - до обраного онлайн-контенту.

Посилання

Випускник Нової Школи. URL: http://nus.org.ua/about/graduate/. (дата звернення: 25.06.2020).

Гутевіч В.А. Технологія медіаосвіти в навчанні молодших школярів. Молодий вчений. 2017. №3. С. 53-54

Єльнікова О.В. Інтерактивні методи навчання, їх місце у класифікації педагогічних інновацій. Імідж сучасного педагога. 2001. № 3-4 (14- 15).

Замелюк М.І., Оксенчук Т.В. Оптимізація освітнього процесу для студентів заочної форми організації навчання. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». 2019. № 18. Т.1. С.182-186

Mancall-Bitel N. How to teach a distracted generation. URL:

http://www.bbc.com/capital/story/20190220-how-can-a-distracted-generation-learnanything. (дата звернення: 25.06.2020).

Taylor J. Raising Generation Tech: Preparing Your Children for a MediaFueled World. URL: https://itunes.apple.com/us/book/raising-generation-tech/id709662385?mt=11. (дата звернення: 25.06.2020).

Опубліковано
2020-09-28
Як цитувати
Пуш, О. А., Яцик, Т. О., & Замелюк, М. І. (2020). НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (191), 135-138. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-191-135-138