МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТАМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЛЕГКИМ ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

  • Вікторія Віталіївна Вдовенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0884-6209
  • Людмила Володимирівна Кашуба Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4569-3205
Ключові слова: комп’ютерна графіка, комп’ютерна грамотність, початкова школа, учні з легким порушенням інтелектуального розвитку

Анотація

Стаття присвячена методичним основам навчання елементам комп’ютерної грамотності молодших школярів із легким порушенням інтелектуального розвитку. Автори акцентують увагу, що наразі в Україні вивчення інформатичної освітньої галузі молодшими школярами із легким порушенням інтелектуального розвитку не ведеться. В той же час формування елементів комп’ютерної грамотності, зокрема вивчення комп’ютерної графіки, є посильним для таких учнів за умови урахування особливостей когнітивного мислення таких учнів.

Посилання

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О. Я. Савченко [Режим доступу: https://nus.org.ua/news/opublikuvaly-typovi-osvitni-programy-dlya-1-2-klasiv-nush-dokumenty/].
Типова освітня програма для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку [Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-plany]
Бондар Т. О. Корекційно-розвивальна робота на уроках мови та читання для дітей з особливими освітніми потребами / Т. Бондар // Таврійський вісник освіти. 2016. № 3. С. 115–125.
Вдовенко В. Я досліджую світ: підруч. для 2 кл. загальн. середн. освіти: Ч.2. (Інформатика і технології) / В. Вдовенко, Н. Котелянець, О. Агєєва. К. : Грамота, 2019. 112 с.
Кондратова В. В. Технологія застосування комп’ютерної графіки у навчальному процес майбутніми вчителями початкових класів / В. Кондратова [Режим доступу: http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_45/89. pdf]
Легкий О. Організаційно-педагогічні умови використання комп'ютера в спеціальній школі: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.03 / О. Легкий / Ін-т дефектології АПН України. К., 2001. 20 с.
Миронова С.П. Індивідуальний підхід до учнів в умовах інклюзивної освіти / С. П. Миронова // Заступник директора школи. 2016. № 10. С. 27–34.
Носенко Ю. Здоров’язбережувальний складник ІК-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмноапаратних засобів у навчальному процесі основної школи / Ю. Носенко // Нова педагогічна думка. 2016. № 2. С. 30–35.
Саган О. В. Методика навчання інформатики в початкових класах / О. В. Саган // Інформатика в школі. 2017. №8. С. 100–105.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Вдовенко, В. В., & Кашуба, Л. В. (2020). МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТАМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЛЕГКИМ ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 85-90. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-85-90