ПРОЕКТНА РОБОТА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Анотація
Незалежне навчання фокусується на критерії можливостей та досвіді, необхідних для досягнення студентами самостійності, самовмотивованості та досвідченості. Воно вимагає навчальних методів, які включають, серед іншого, навчальні проекти та незалежні дослідження. Проектна робота орієнтується як на процес, так і на кінцевий результат, а також надає студентам можливість зосередитися на вільному володінні мовою та точності виконання проекту на його різних етапах. Робота над проектом потенційно мотивує, стимулює і заохочує до подолання труднощів. Це, як правило, призводить до підвищення самооцінки, самостійності та впевненості студентів, а також покращення їхніх мовних навичок, пізнавальних здібностей та змісту навчання.
Посилання
Alan, B. and Stroller, F. (2005). Maximizing the benefits of project work in foreign language classrooms // English Teaching Forum, Volume 43(4), – pp. 43-56.
Beckett. G. and Slater T. (2005) The Project Framework: a tool for language, content, and skills integration // ELT Journal, Volume 59 (2), 1 April 2005, pp. 108–116
Beckett. G. and Slater (2018) T. Project-Based Learning and Technology // January 2018 available at https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/9781118784235.eelt0427
Fried-Booth, D. (1986). Project Work. Oxford: Oxford University Press.
Henry, (1994). Teaching through Projects. Open and Flexible Learning. Routledge.
Haines, S. (1989). Projects for the EFL Classroom: Resource Material for Teachers. Walton-on-Thames Surrey, UK: Nelson.
Supe O., Kaupuzs A.The Effectiveness of Project-Based Learning in the Acquisition of English as a Foreign Language // Researchgate, April 2015, pp. 67- 76.