ТРАДИЦІЙНІ ТА НОВІТНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

  • Ганна Феліксівна Аркушина Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-5261-7315
  • Галина Георгіївна Найдьонова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-9472-6704
Ключові слова: професійна підготовка, майбутній учитель біології, лабораторна робота, практична робота

Анотація

У пропонованій статті розкрито важливість та необхідність належної організації лабораторних та практичних робіт із біологічних та природничих дисциплін під час професійної підготовки майбутніх учителів. Наведено характеристику лабораторних та практичних робіт, є опис методів роботи під час виконання вищезазначених робіт. Розкрито вплив практичних та лабораторних робіт на особистісні орієнтації студентів. Зазначено переваги застосування новітніх технологій та сучасного обладнання в процесі проведення занять практичного спрямування з біологічних та природничих дисциплін.

Посилання

Нікітченко Л. Роль і місце лабораторних та практичних робіт із біології як однієї з форм особистісної орієнтації студентів // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2016, № 5 (59). С. 168–175.
Тасенко О. В. Використання комп’ютерів у викладанні хімії та біології / О. В. Тасенко // Комп’ютер у школі та сім’ї. 2007. № 1. С. 16–18.
Чобітько М. Г. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя:теоретико-методологічний аспект: монографія / М. Г. Чобітько. Черкаси : Брама Україна, 2006. 560 с.
Ярошинська О. Середовищний підхід в професійній освіті : теоретичні засади та перспективи впровадження / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2011. № 4 (Ч. 1). С. 104–110.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Аркушина, Г. Ф., & Найдьонова, Г. Г. (2020). ТРАДИЦІЙНІ ТА НОВІТНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 76-81. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190 -76-81