РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ Й СТРАТЕГІЇ
Ключові слова:
глобалізація, вища освіта, інноваційність, інтеграція, тенденції, стратегічні орієнтири, якість освіти
Анотація
У статті проаналізовано деякі загальні тенденції й окреслено стратегічні орієнтири вітчизняного виміру щодо реформування освітньої сфери. В контексті сучасних теоретичних парадигм виокремлено глобалізацію, інноваційність, якість освіти як тенденції, що актуалізують і спричиняють реформаційні освітні процеси в Україні.
Посилання
Закон України «Про вищу освіту» : від 01.07.2014 р., № 1556–VII // ВВР України. 2014. № 37–38. Ст. 2004.
Білоцерківська Н. Г. Реформування вищої освіти в Україні: правові аспекти // Форум права. 2014. № 4. С. 13–17. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index.
Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. Реформування вищої педагогічної освіти України в умовах євроінтеграції // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. №2 (46). С. 329.
Модернізація вищої освіти України і Болонський процес : матеріали до першої лекції / уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Лев-ківський, Ю. В. Сухарніков; відп. ред. М. Ф. Степко. К., 2004. 24 с.
Андрущенко В. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть (спроба прогностичного аналізу) // Вища освіта України. 2001. № 1. С.11–17.
Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи: Монографія / за ред. П. Ю. Сауха. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. 496 с.
Енциклопедія освіти / В. Г. Кремень (голов.ред.). К.: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Згуровський М. З. Болонський процес – структурна реформа вищої освіти на європейському просторі [Електронний ресурс] /URL: http://www.ntu- kpi.kiev.ua/bologna
Цимбаленко Н. В. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої освіти в Україні // Вісник КНУТД. 2015. № 4(89). С. 95–99.
Білоцерківська Н. Г. Реформування вищої освіти в Україні: правові аспекти // Форум права. 2014. № 4. С. 13–17. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index.
Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. Реформування вищої педагогічної освіти України в умовах євроінтеграції // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. №2 (46). С. 329.
Модернізація вищої освіти України і Болонський процес : матеріали до першої лекції / уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Лев-ківський, Ю. В. Сухарніков; відп. ред. М. Ф. Степко. К., 2004. 24 с.
Андрущенко В. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть (спроба прогностичного аналізу) // Вища освіта України. 2001. № 1. С.11–17.
Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи: Монографія / за ред. П. Ю. Сауха. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. 496 с.
Енциклопедія освіти / В. Г. Кремень (голов.ред.). К.: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Згуровський М. З. Болонський процес – структурна реформа вищої освіти на європейському просторі [Електронний ресурс] /URL: http://www.ntu- kpi.kiev.ua/bologna
Цимбаленко Н. В. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої освіти в Україні // Вісник КНУТД. 2015. № 4(89). С. 95–99.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Пріма, Р. М., & Пріма, Д. А. (2020). РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ Й СТРАТЕГІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 34-37. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-34-37
Розділ
Статті