ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Анотація
У статті досліджено проблему використання інформаційних технологій у підготовці майбутнього лікаря. Обґрунтовано доцільність їх впровадження для інтеграції природничих і фахових знань. Продемонстровано, що використання цих технологій у навчанні підвищує мотивацію студентів до обраного фаху та сприяє формуванню професійного мислення та творчого підходу в практичній діяльності.
Посилання
Габорець, О. А. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами інформаційних технологій / О. А. Габорець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. Вип. 68. С. 44–47.
Медична інформатика: програма навч. дисц. для студ. вищ. навч. закл. III-IV рівнів акредит. [уклад.: О. В. Мироненко, О. А. Габорець.; каф. мед. фізики та інформ. технол. № 2 навч. Дон. Нац. мед. ун-ту]. Кропивницький: Дон. нац. мед. ун-ту., 2018. 12 с.
Програмний продукт «Лабораторна робота «Вивчення основ гемодинаміки за допомогою апарату «Штучний кровообіг SORIN C5» (ПП ЛР «SORIN C5») / Л. П. Суховірська, О. М. Лунгол, О. В. Задорожна. № 82513; заявл. 24.07.18; № 81646; зареєстр. 21.09.18.
Суховірська Л. П. Системи віртуальних лабораторних робіт з біофізики як засоби реалізації принципу професійної спрямованості навчання студентів [Електронний ресурс] / Л. П. Суховірська, О. М. Лунгол, О. В. Задорожна // Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. –Том 70, № 2. C. 141–154. Бібліогр.: 20 назв. (Web of Science). URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2657