ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ

Ключові слова: здоров'язберігаючі технології, інноваційна діяльність, фахівці фізичної культури і спорту

Анотація

У статті розглядається проблема підготовки спеціалістів фізичної культури і спорту щодо професійної діяльності з використанням здоров’язберігаючих технологій.

Посилання

Апанасенко Г. Л. Проблемы управления здоровьем человека // Наука в олимпийском спорте. 1999. Спец. выпуск. С. 56–60

Белкин А. С. Компетентность. Профессионализм. Мастерство. Челябинск: Юж.-Урал. книж. изд-во, 2004. 176 с.

Воронін Д. Є. Здоров’язберігаюча компетентність студента в соціально-педагогічному аспекті // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2006. № 2. С. 25–28

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О. В. Овчарук. К.: К.І.С., 2004. 112 с.

Національна доктрина розвитку освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти. 2002. № 2. Та перспективи подальших трозвідок напряму. С. 9–22

Опубліковано
2020-08-28
Як цитувати
Брюханова, Т. С. (2020). ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (189), 174-179. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-189-174-179