ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ІЗ СУЧАСНИМИ АГРОТЕХНОЛОГІЯМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ І ГРОМАДСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

  • Олександр Олександрович Чінчой Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-2572-1416
Ключові слова: професійна орієнтація учнів, сучасні агропромислові технології, навчальні екскурсії

Анотація

У статті розглянуто дидактичні питання формування уявлень учнів загальноосвітньої школи про перспективні технології в агропромисловому секторі та їх значення в розв’язанні сучасних соціально-економічних проблем. Продемонстровано, що вивчення такого матеріалу забезпечить формування соціальної та громадської компетентності учнів профільної школи й сприятиме їх професійній орієнтації.

Посилання

Асачов А. Б., Асачова А. О. Безпілотні літальні апарати як інструмент сучасного землеробства та охорони ґрунтів / Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, серія «Екологія». Випуск 15. Харків, 2016. С.15‒20

Що таке BIG DATA і чому це так важливо для сільського господарства? URL: https://smartfarming.ua/ua-blog/scho-take-big-data-i-chomu-tse-vazhlivo-dlya-silskogo-gospodarstva (дата звернення 07.03.2020).

Як точне землеробство допомагає аграріям економити ресурси і приймати більш ефективні рішення. URL : http://persona.pumb.ua/ua/club/digest/detail.php?CODE=yak-tochne-zemlerobstvo-dopomagae-agrariyam-ekonomiti-resursi-i-priymati-bilsh-efektivni-rishennya- (дата звернення 10.05.2020).

Агро інновацій 2019 року. URL : https://aggeek.net/ru-blog/8-agro-innovatsij-2019-roku (дата звернення 10.05.2020)

Допоможи собі сам: 10 гаджетів-помічників для фермерів. URL : https://agravery.com/uk/posts/show/dopomozi-sobi-sam-10-gadzetiv-pomicnikiv-dla-fermeriv (дата звернення 10.05.2020)

Опубліковано
2020-08-28
Як цитувати
Чінчой, О. О. (2020). ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ІЗ СУЧАСНИМИ АГРОТЕХНОЛОГІЯМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ І ГРОМАДСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (189), 164-169. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-189-164-169