ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ІЗ СТАРШОКЛАСНИКАМИ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками з урахуванням особливостей профільного навчання. Охарактеризовано етапи проектування професійного становлення особистості, виокремлено підмодулі психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи. Визначено умови професійного самовизначення школярів в умовах профільного навчання.
Посилання
Бех І. Д. Особистісно орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. – К.: Либідь, 2003. – Кн. 1. – 280 с.
Киричук В. О. Особливості соціально-педагогічного проектування особистісного розвитку учня / Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу: посібник / За заг. ред. В. О. Киричука. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. – 192 с.
Коберник О. М. Теорія і методика психолого-педагогічного проектування виховного процесу в школі. – К.: Наук. світ, 2001. – 182 с.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л. М. Проколієнко. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.
Макаренко А. С. Методика організації виховного процесу : Твори в 7 томах. – К.: Рад. школа, 1954. – Т.5. – 382 с.
Платонов К. К. Вопросы психологии труда (2-е изд. доп). – М.: Медицина, 1970. – 264 с.
Пушкарьова Т.О. Психолого-педагогічний аспект педагогічного проектування / Т. О. Пушкарьова / Наука і освіта. – 2017. – № 3. – С. 11–18.
Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором школи : Вибр. твори в 5 томах. – К.: Рад. школа, 1977. – Т.4. – С. 393–624.