РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ
Анотація
У статті проаналізовано особливості формування пізнавального інтересу дошкільників на інтегрованих заняттях з логіко-математичного розвитку з використанням засобів хореографічного мистецтва. Розкрито специфіку вироблення математичного світогляду вихованців, створення особливої пізнавально-дослідницької атмосфери за допомогою ігрових вправ. З’ясовано вплив хореографічної діяльності на розвиток дитини дошкільного віку в процесі формування елементарних математичних уявлень.
Посилання
Брежнєва О. Організовуємо математичні ігри в літній період. Методична скарбничка вихователя. 2016. № 7. С. 29–34
Василіогло Н. Математичні знахідки. Майстер-клас для педагогів. Дитячий садок. Управління. 2018. № 1. С. 16–17
Коваленко О. Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2016. №5. С. 44–47
Лещенко М. Як малеча може полюбити математику. Обдарована дитина. 2005. № 2. С. 34–42
Мартиненко О. Українські народні ігри в хореографічній інтерпретації або танцювально-ігрова мозаїка. Початкова школа. 2016. № 1. С. 39–44
Методика Карла Орфа. Педагогіка і терапія: веб-сайт. URL : https://www.pedrada.com.ua/article/2408-orf-metod-yak-pedagogka-terapya (дата звернення 03.04.2020).
Смоляр Л. Математика у грі. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2015. №4. С. 23–27
Харченко О. Порядок потрібен скрізь. Дошкільне виховання. 2016. № 7. С. 28–29
Чабаненко О. Формуємо логічні вміння. Дитячий садок. Управління. 2018. № 1. С. 18–19
Шевчук А. Дитяча хореографія. Дошкільне виховання . 2016. № 5. С. 13–16