ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА У МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Анотація
До професійно-педагогічних характеристик професійного становлення педагога належить, насамперед, рівень фахово-теоретичної, а також методичної та практичної підготовки педагога. У характері розв'язання саме цього завдання проявляється педагогічна спрямованість особистості.
Посилання
Бодальов А. А. Особистість і спілкування [Текст] / А. А. Бодалев. М., 1995. 330 с.
Гальскова Н. Д., Никитенко З. Н. Теория и практика обучения иностранным языкам. Начальная школа: методическое пособие. Москва: «Айрис-Пресс». 2004. 270 с.
Горяніна В. А. Психологія спілкування [Текст] / В. А. Горянин. М .: издат. центр «Академія». 2002. 416 с.
Конышева А. В. Современные методы обучения английскому языку. Издание 2-е, стереотипное. Минск. 2004. 146 с.
Коростелёв В. С. Основы функционального обучения иноязычной лексике. Воронеж: издательство Воронежского университета. 1990. 89 с.
Клюєва Н. В. Педагогічна психологія. [Текст] / Ю. А. Кореляков. М .: издат. центр «Владос». 2006. 399 с.
Маркова А. К. Психологія праці вчителя [Текст] / А. К. Маркова. М .: Просвещение, 1993. 487 с.
Мітіна Л. М. Психологія професійного розвитку вчителя [Текст] / Л. М. Мітіна. М.: Флінта: Московський психолого-соціальний інститут. 1998. 375 с.
Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземної мови. Київ. 1990. 115 с.