ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ВМІНЬ І КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ В КОНТЕКСТАХ СТРАТЕГІЙ СУЧАСНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
В статті досліджуються процеси та технології оцінювання вмінь та компетентностей здобувачів середньої освіти. Сучасне шкільне оцінювання є невід’ємною складовою процесу навчання школярів, яка відображає внутрішні та зовнішні процеси у доступності змісту викладання шкільних дисциплін і рівня вмінь й компетентностей особистості на основі зворотного взаємозв’язку.
Посилання
Сухомлинський В. А. Сто советов учителю. Т. 2. Избранные произведения в 5-и т. К. 1978. С. 487–566
Безена І. М. Вчитель та школяр: педагогіка індивідуальності у освітньому поступі через взаємну довіру. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 183. 2019. С. 55–60
Безена І. М., Кирпа А. В., Богатирьова Т. М. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломні освіті. Нова педагогічна думка. Науково-методичний журнал. №2 (102). 2020. С. 23–28
Салберг Пасі Фінські уроки. Чого може навчитися світ з освітніх змін у Фінляндії. Переклад А.Шиян. К. Ранок. 2018. 240 с.
Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 року № 1009 «Про затвердження Орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи». Лист Міністерства освіти і науки України від 01.07.2019 року № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».
Робінсон Кен і Лу Ароніка Школа майбутнього. Революція у вашій школі, що назавжди змінить освіту. Пер.з англ. Г.Лелів. Львів. Літопис. 2016. 258 с.