ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПОРТФОЛІО У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Анотація
У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.
Посилання
Коберник О. М. Трудове навчання в школі: проєктно-технологічна діяльність. 5-12 класи. [За ред. О. М. Коберника, В. В. Бербець, Н. В. Дубова, А. І. Терещук та ін.]. Харків: «Основа», 2010. 256 с.
Коберник О. М., Ящук С. М. Наукові засади теорії та методики навчання технологій: навчальний посібник. Умань: ФОП Жовтий, 2013. 289 с.
Кулик Є. В. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності: Автореф. дис.. ... докт. пед. наук: 13.00.04; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. М.Гнатюка. Тернопіль, 2006. 40 c.
Матяш Н. В. Психология проєктной деятельности школьников в условиях технологического образования. Мозырь, 2000. 284 с.
Методична робота. Положення і накази. [О. Перехейда]. Київ: Редакції газет з управління освітою, 2012. 128 с.
Морзе Н., Дементієвська Н. Навчання для майбутнього. Методичні рекомендації для тренерів-методистів. Intel Corporation, 2005. 124 c.
Нова українська школа: порадник для вчителя. [за заг. ред. Н. М. Бібік]. Київ: Літера ЛТД, 2018. 160 с.
Терещук А. І. Проєктна технологія як інноваційна складова технологічної підготовки учнів старшої школи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Зб. наук. праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 12 (55). Частина 2. Рівне-Київ: Міленіум, 2015. 616 с.