АПРОБАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ УМОВИ «СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ НА ФОРМУВАННЯ ПРФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ»

  • Олена Володимирівна Лопатюк Льотна академія Національного авіаційного університету https://orcid.org/0000-0003-2086-6250
Ключові слова: професійна рефлексія, теоретико-діяльнісний етап, зміст підготовки, пізнавальна діяльність, рефлексивні вміння, проблемні завдання, ділові ігри

Анотація

У статті розглянуто апробацію обґрунтованої педагогічної умови формування професійної рефлексії майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом, розкрито змістові аспекти цього процесу, визначено форми та методи реалізації даної педагогічної умови, наведено приклади формування професійної рефлексії на заняттях спецкурсу та навчальних дисциплін, висвітлено важливість спрямованості змісту фахової підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом на формування професійної рефлексії.

Посилання

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. М. Дичківська. – Київ: Академвидав, 2004. 351 с.

Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії: монографія / І. А. Зязюн. – Черкаси: ЧПУ ім. Б. Хмельницького, 2008. 608 с.

Иванов И. П. Энциклопедия коллективных творческих дел / И. П. Иванов. – Москва: Педагогика, 1989. 122 с.

Пометун О. І. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. І. Пометун. – Київ: А. С. К., 2007. 144 с.

Федорчук В. М. Тренінг особистісного зростання: навч. посіб. / В. М. Федорчук. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. 250 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Лопатюк, О. В. (2020). АПРОБАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ УМОВИ «СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ НА ФОРМУВАННЯ ПРФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 207-211. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-207-211