АПРОБАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ УМОВИ «СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ НА ФОРМУВАННЯ ПРФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ»
Анотація
У статті розглянуто апробацію обґрунтованої педагогічної умови формування професійної рефлексії майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом, розкрито змістові аспекти цього процесу, визначено форми та методи реалізації даної педагогічної умови, наведено приклади формування професійної рефлексії на заняттях спецкурсу та навчальних дисциплін, висвітлено важливість спрямованості змісту фахової підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом на формування професійної рефлексії.
Посилання
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. М. Дичківська. – Київ: Академвидав, 2004. 351 с.
Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії: монографія / І. А. Зязюн. – Черкаси: ЧПУ ім. Б. Хмельницького, 2008. 608 с.
Иванов И. П. Энциклопедия коллективных творческих дел / И. П. Иванов. – Москва: Педагогика, 1989. 122 с.
Пометун О. І. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. І. Пометун. – Київ: А. С. К., 2007. 144 с.
Федорчук В. М. Тренінг особистісного зростання: навч. посіб. / В. М. Федорчук. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. 250 с.