ДИСКУРС ВЗАЄМОДІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕНННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ І ФОРМУВАННЯМ ОСОБИСТОРСТІ СТУДЕНТА: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Ключові слова: культурологічна компетентність, культурологічний світогляд, дискурс, синергія слова, філософсько-психологічний код слова

Анотація

У статті розкрито особливості психології міжособистісних взаємин та їхньої ролі у становленні особистості студента, дискурс  взаємодії професійної діяльності та системи мовленнєвої компетенції. Дослідження пов’язане із пошуком інноваційних засобів вдосконалення формування мовленнєвої компетентності студентів на основі досягнень герменевтики та психолінгвістики. Дана проблема розглядається як парадигма творення гуманітарної безпеки суспільства, важливим чинником якої є культурологічна складова, що формується як філософсько-психологічний код слова.

Посилання

Бех І. Д. Духовна особистість у контексті освітніх викликів // Рідна школа.– 2019, №1.С. 3–7.

Котляр С., Григорук Д. Творчі індустрії: стратегія інноваційного розвитку. Педагогічна освіта: теорія і практика. – Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка. Інститут педагогіки НАПН України. – 2019.– Вип. 26(1). С. 101–106.

Зимомря М., Шагала Л. Сутність шкільництва в інонаціональному середовищі. – Дрогобич: Коло, 2012. 122 с.

Zymomrya M., Dobryańskyj I., Zymomrya I. Koncepcja pedagogiczna Kazimierza Denka – rola kultury estetycznej w zakresie turystyki krajoznawstwa Innowacje i ewaluacja w edukacji. Narzędzia pomiaru efektów kształcenia. Pod red. Jana Grzesiaka.+ Kalisz, 2016. S. 33–46

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Якубовська, М. С. (2020). ДИСКУРС ВЗАЄМОДІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕНННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ І ФОРМУВАННЯМ ОСОБИСТОРСТІ СТУДЕНТА: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 187-190. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-187-190