ДО ПИТАННЯ ПРО САМОСТІЙНУ РОБОТУ УЧНІВ В ОВОЛОДІННІ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Анотація
У статті розглядаються особливості самостійної роботи учнів закладу загальної середньої освіти під час вивчення іноземної мови. Подано огляд та аналіз існуючих поглядів на самостійну роботу учнів з точки зору психології, педагогіки та методики викладання іноземних мов; наведені існуючі класифікації видів самостійної навчальної роботи, розкрито специфіку організації самостійної роботи учнів під час засвоєння лексики, граматики, у навчанні читання, усного мовлення, аудіювання та письма з огляду на необхідні навчальні вміння учнів, формування яких передбачає самостійна робота.
Посилання
Бушков А. И. К проблемам языковых способностей // Иностранные языки в школе. – 1980. – № 3. С. 89–90.
Вишневський О. І. Методика навчання іноземних мов: Навч. посіб. – 2-ге вид., перероб. і доп. К.: Знання, 2011. 206 с.
Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія». – 2010. 328 с.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид. 2 –е випр. і перероб. / Кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2002. 328 с.
Організація забезпечення процессу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах // Бібліотека журналу «Іноземні мови». – Вип. 2. 1997. 120.
Пидкасистый П. И. Самостоятельная деятельность учащихся. – М. 1972. 321 с.
Рапопорт Й. А., Турій Г. А. Самостійна робота з іноземної мови учнів старших класів. – К., 1979.
Рогова Г. В. и др. Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Г. В. Рогова, Ф. М. Рабинович, Т. Е. Сахарова. – М. : Просвещение, 1991. 287 с.
Савчин М. В. Загальна психологія: навч. посіб. / М. В.Савчин. – К.: Академвидав, 2012. 464 с.