ЗМІСТОВО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПІДХІД В УМОВАХ СТУДЕНТОЦЕНТРИЗМА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті висвітлюються можливості змістово-процесуального підходу до навчання в реалізації стратегії студентоцентризму в практиці вищої школі; гармонізації інформаційної і процесуальної сторін навчання та умови ефективності змістово-процесуального підходу у підвищенні якості підготовки студентів до професійної діяльності в оволодінні секретами творчої педагогічної діяльності і професійного зростання в обраної ними професійної сфері.
Посилання
Балл Г. О. Про специфіку цілей і способів керування розвитком особистості. Радянська школа. 1990. № 9. С. 49–55.
Гершунский Б. С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования. Педагогика. 2003. № 10. С. 3–6.
Кондрашова Л. В. Сучасні підходи до організації навчальної діяльності. Педагогіка в запитаннях і відповідях: навч. посіб. К. : Знання, 2006. С. 190–204.
Крутецкий В. А. Исследование структуры, условий и развития способностей. М. : Просвещение, 1978. 221 с.
Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: навч. посіб. [3-є вид., доп.]. К. : Кондор, 2001. 608 с.
Ягупов В. Дидактичні поняття: «навчальний процес» чи «процес навчання». Рідна школа. 2000. № 2. С.16–19