ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Анотація
Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
Посилання
Брайченко Т. Ф. Содержание и структура ценносных ориентаций студентов пединститута в музыкальном искустве // Музыкально-эстетическое воспитание детей и юношиства. – Кировоград: КГПИ, 1994. с. 24–36.
Додонов В. И. В мире эмоций. К. : Политиздат Украины, 1987. 140 с.
Дряпіка В. І. Соціально-педагогічні основи формування орієнтації студентської молоді на цінності музичної культури. – Дис… док-ра пед.наук. – К., 1997. 400 с.
Казакина М. Г. Старшеклассники и коллектив // Изучение школьников учителем. – М. : Педагогика, 1991. 205 с.
Цуккерман В. С. Музыка и слушатель: Опыт социологического иследования. М. : Музыка, 1972. 208 с.
Ядов В. А. Социальная психология личности // Социальная психология. История. Теория. Эмпирические исследования. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1979. 288 с.