ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

  • Наталя Василівна Свещинська Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-1290-136X
Ключові слова: ціннісні орієнтації, майбутні вчителі музики, критерії сформованості ціннісних орієнтацій, ціннісна регуляція, фахова підготовка, музичне мистецтво

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.

Посилання

Брайченко Т. Ф. Содержание и структура ценносных ориентаций студентов пединститута в музыкальном искустве // Музыкально-эстетическое воспитание детей и юношиства. – Кировоград: КГПИ, 1994. с. 24–36.

Додонов В. И. В мире эмоций. К. : Политиздат Украины, 1987. 140 с.

Дряпіка В. І. Соціально-педагогічні основи формування орієнтації студентської молоді на цінності музичної культури. – Дис… док-ра пед.наук. – К., 1997. 400 с.

Казакина М. Г. Старшеклассники и коллектив // Изучение школьников учителем. – М. : Педагогика, 1991. 205 с.

Цуккерман В. С. Музыка и слушатель: Опыт социологического иследования. М. : Музыка, 1972. 208 с.

Ядов В. А. Социальная психология личности // Социальная психология. История. Теория. Эмпирические исследования. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1979. 288 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Свещинська, Н. В. (2020). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 155-160. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-155-160