ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В РАДЯНСЬКОМУ СОЮЗІ (50–80-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
Анотація
Стаття має на меті провести короткий аналіз розвитку систем інтенсивного навчання іноземної мови у Радянському союзі у період з середини до кінця ХХ століття. Дослідити: головні відмінності у принципах вивчення іноземної мови протягом 50–80-х років, розглянути законні та підзаконні акти, що впливали на основні принципи та головні навчальні підходи. Охарактеризувати еволюцію навчання іноземної мови в СРСР. Стаття заснована на базових теоретичних методах наукового дослідження (аналіз, синтез, історичний метод та ін.).
Посилання
Ведель Г. Е. Соображения об истории отечественной методики обучения иностранным языкам / Г. Е. Ведель // Вестн. Воронеж. гос. ун-та. Сер. Лингвистика и межкультурная коммуникация, 2003. – № 2. С. 65–83
Китайгородская Г. А. Интенсивное обучение. Теория и практика. / Г. А. Китайгородская. – М. : Рус. яз., 1992. – 280 с.
Китайгородская Г. А. Методика интенсивного обучения иностранному языку / Г. А. Китайгородская. – М. : Высш. шк., 1986. 103 с.
Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам. / Г. А. Китайгородская. – М. : Изд-во Москов. ун-та, 1986. 175 с.
Паршуткина Т. А. Преемственность в обучении иностранным языкам в средней и высшей школах России в 60-е годы XX века: автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.01. – Елец, 2009. С. 16–17.
Об улучшении изучения иностранных языков. Постановление Совета министров СССР от 27 мая 1961 года // СП СССР. – 1961. – № 9. С. 73–74.
Мусихина О. Н. Развитие языковой подготовки инженерных кадров в советский и постсоветский периоды (на примере Краснодарского края и Республики Адыгея): автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. – Ульяновск, 2011. 32 c.