МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті висвітлено методичні особливості процесу формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту в системі неперервної освіти за умови застосування змішаного навчання. Стверджується, що сучасні технології електронного навчання є важливою складовою процесу підготовки моряків до професійної діяльності, в тому числі і комунікативної, оскільки надають можливість оперативно здобувати та опрацьовувати необхідну інформацію з навчальною метою.
Посилання
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Теорія. Історія. / Алексюк А. М. – К. : Либідь, 1998. 560 с.
Бойчук В. М. Теоретичні і методичні основи художньо-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Бойчук Віталій Миколайович. – К., 2016. – 873 с.
Караулов Ю. Н. Русский язык и языковая личность. / Караулов Ю. Н. – М. : Наука, 1987. 262 с.
Кун К. E-Learning – электронное обучение. / К. Кун // Информатика и образование. – 2006. – № 10. С. 16–18.
Международная конвенция о подготовке и дипломировании моряков и несении вахты 1978 года с поправками (консолидированный текст) / пер.: В. Стрелков, Т. Кузнецова, С. Лапченков. – Санкт-Петербург: ЗАО «ЦНИИМФ», 2010. 805 с.
Мороз О. Л. Особливості формування професійно-орієнтованої комунікації майбутніх фахівців морського флоту в умовах неперервної освіти / О. Л. Мороз // Молодий вчений. – 2019. – №7.2 (71.2). С. 118–121.
Павленко О. О. Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі непевної професійної освіти: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Олена Олександрівна Павленко. – Дніпропетровськ, 2010. 560 с.
Rossett A., Vaughan Frazee R. Blended Learning Opportunities. – American Management Association Special Report. Copyright, 2006. 26 p.