МІСЦЕ ТА РОЛЬ КРЕАТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
Анотація
В статті проаналізовано різні аспекти процесів соціалізації та індивідуалізації особистості, розглянуто основні теорії взаємозв’язку цих процесів. Висвітлено особливості організації та результати дослідження взаємозв'язку індивідуалізації та соціалізації в процесі розвитку. Надано рекомендації для роботи зі студентами, щодо сприяння їх індивідуалізації та визначено шляхи оптимізації та гармонізації процесів соціалізації та індивідуалізації, запропоновано тренінгову програму для підтримки цих процесів.
Посилання
Андриенко Е. В. Социальная психология: [учеб. пособие для студентовпед. вузов] / Е. В. Андриенко; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Academia, 2000. 262 c.
Вікова та педагогічна психологія: навч. посіб. /О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К. : Просвіта, 2001. 416 с.
Вульфов Б. З. Профессиональная рефлексия в непрерывном образовании // Гуманизация образования. – 1994. – № 2. С. 43–50.