СУБ’ЄКТНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність суб’єктно-діяльнісного підходу у формуванні професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Окреслено зміст професійної діяльності суб’єкта. Розкрито сутність системно-діяльнісного підходу, що полягає у формуванні суб’єктного досвіду для розв’язання інженерно-педагогічних проблем у процесі майбутньої професійної діяльності.
Посилання
Абульханова К. А. Рубинштейновская категория субъекта и ее различные методологические значения. Психология индивидуального и группового субъекта. Под ред. А. В. Брушлинского, М. И. Воловиковой. М. : ПЕР СЭ, 2002. С. 34–50.
Абульханова К. А., Рубинштейн С. Л. Ретроспектива и перспектива. Проблема субъекта в психологической науке. М. : Изд-во ИП-РАН, 2000. С. 13–27.
Абульханова-Славская К. А. Акмеологическое понимание субъекта. Основы общей и прикладной акмеологии. М. : РАГС, 1995. С. 85–108.
Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания. М. : Наука, 1977. 397 с.
Брушлинский А. В. Психология субъекта. Ред. В. В. Знаков. М. : Институт психологии РАН; СПб. : Алетейя, 2003. 272 с.
Брушлинский А.В. Мышление как процесс и проблема деятельности. Вопросы психологии. 1982. № 2. С. 28–40.
Выготский Л. С. Проблема возраста. Собрание сочинений: В 6-ти т.; Т. 4. М. : Педагогика, 1984. С. 244–268.
Давыдов В. В. Категория деятельности и психического отражения в теории А. Н. Леонтьева. Вестник МГУ. Сер. 14. Психология. 1979. № 4. с. 25–41.
Зязюн І. А., Сагач Г. М. Краса педагогічної дії. Київ : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. 302 с.
Избранные психологические произведения: В 2 т. Под ред. В. В. Давыдова, В. П. Зинченко, А. А. Леонтьева, А. В. Петров-ского. М. : Педагогика, 1983. Т. 2. 318 с.