НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ФАКТОР ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті автор розглядає науково-дослідну роботу як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Дослідницька компетентність майбутніх учителів музичного мистецтва формується в контексті різноманітних професійних та навчальних заходів, пов'язаних як зі спеціальними виконавськими дисциплінами, так і з різними аспектами гуманітарних наук та музично-теоретичною підготовкою, спрямованими на всебічне вивчення музичного мистецтва.
Посилання
Байденко В. І. Компетенціі в професійній освіті (До освоєння компетентнісного підходу) / В. І. Байденко // Вища освіта в Україні. – 2004. – № 11. С. 17–22.
Библер В. С. Мышление как творчество (Введение в логику мыслительного диалога) / В. С. Библер. – М. : Политиздат, 1975. 399 с.
Гильмеева Р. Х. Системно-технологическая модель формирования исследовательской компетенции студента среднего профессионального образования педагогического профиля / Р. Х. Гильмеева // Казанский педагогический журнал – 2008. – №8. С. 101–110.
Интеграционные процессы в современном профессиональном образовании: коллективная монография / под ред. Г. В. Мухаметзяновой. – Казань: Печать-сервис -ХХI век, 2013. 356 с.
Зеленкова Е. В. Педагогическая компетентность музыканта: содержание и структура: монография / Е. В. Зеленкова. – Казань: Изд-во Казан. гос. консерватории, 2015. 208 с.
Карпова Л. Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2004. 20 с.