РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Ми поставили за мету проаналізувати розвиток професіоналізму фахівця дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії в системі неперервної педагогічної освіти. Розглянуто програми неперервного навчання у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії. Проаналізована нормативна база системи неперервної педагогічної освіти та розкрита концепція неперервної педагогічної освіти.
Посилання
Мельник Н. ( 2018) Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Вип. 1–2. C. 98–108.
Абазовик Е. В. (2010) Подготовка учителей в Великобритании и России в условиях болонского процесса. Дисс. на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. 13.00.08. Санкт-Петербург. 226.
Comenius programme URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Comenius_programme
Програма Еразмус URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/
Leonardo da Vinci Programme URL: https://eacea.ec.europa.eu/sites/2007– 2013/llp/leonardo-da-vinci-programme_en
Grundtvig Programme URL: https://eacea.ec.europa.eu/sites/2007– 2013/llp/grundtvig-programme_en
Europass URL: https://europass.cedefop.europa.eu/about-europass
Сабирова Д. Р. (2008) Обеспечение качества непрерывного педагогического образования в Великобритании (вторая половина XX в.): Дисс.на соискание ученой степени доктора педагогических наук. 13.00.01. Казань. 457.
UK Further Education URL: https://www.britishcouncil.cn/en/uk-further-education
Continuing Professional Development for Teachers and Trainers Working in Adult Education and Training URL: https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/continuing-professional-development-teachers-and-trainers-working-adult-education-and-78_en