КОНЦЕПЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНIХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У КОЛЕДЖАХ

  • Михайло Ростиславович Демянчук Комунальний заклад вищої освіти «Рівненська медична академія» https://orcid.org/0000-0001-8729-5144
Ключові слова: медичний коледж, сестринська справа, професійна підготовка, концепція, концепти, наукові підходи, принципи

Анотація

У статті розкрито сутність основних концептуальних положень професійної підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах.  Концептуальні положення розглядалися на методологічному, теоретичному та практичному рівнях, які визначаються як концепти – вузлові частини, в яких сконцентровані основні наукові ідеї дослідження. Означені концепти взаємопов’язані між собою та враховують закономірності професійної освіти медичних працівників середньої ланки, наукові підходи і принципи її ефективної організації, відображають специфіку поєднання традиційних форм і методів навчання з педагогічними інноваціями.

Посилання

Коханко О. М. Основи науково-педагогічних досліджень : навч. посібник / О. М. Коханко. – Хмельницький : ХНУ, 2005. 254 с.

Мельничук І. М. Медичний коледж як освітнє середовище формування професійної ідентичності майбутніх спеціалістів сестринської справи / І. М. Мельничук, Х. І. Козак // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – 2017. – Вип. 16 (59). С. 212–216.

Мутигуллина А. А. Имитационные методы обучения в формировании практической компетентности будущей медицинской сестры : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. А. Му-тигуллина. – Казань, 2014. 227 с.

Неділько Р. В. Удосконалення механізмів державного управління системою освіти середнього медичного персоналу в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. наук з державного управління : спец. 25.00.02 – механізми державного управління / Р. В. Неділько. – Запоріжжя, 2018. 22 с.

Новосьолова Н. Ф. Проблема якості медичної освіти у Європейському освітньому просторі / Н. Ф. Новосьолова // Медсестринство. – 2007. – № 1. С. 16–20.

Пікон К. С. Багаторівневість професійної підготовки майбутніх фахівців сестринської справи в умовах ступеневої освіти США / К. С. Пікон // Молодий вчений. – 2017. – № 7 (47). – С. 313–316.

Рижко В. А. Концепція як форма наукового знання / В. А. Рижко ; НАН України, Центр гуманіт. освіти. – К. : Наук. думка, 1995. 203 с.

Теоретические основы системного анализа / В. И. Новосельцев, Б. В. Тарасов, В. К. Голиков, Б. Е. Демин ; под ред. В. И. Новосельцева. – Москва : Майор, 2006. 592 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Демянчук, М. Р. (2020). КОНЦЕПЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНIХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У КОЛЕДЖАХ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 87-92. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-87-92