КОНТЕКСТНІ ХІМІЧНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.
Посилання
Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Особливості викладання курсу «Загальна та неорганічна хімія» в професійній підготовці майбутніх вчителів природничих дисциплін. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 5. С. 325–332.
Вербицкий А. А. Компетентностный подход в теории контекстного обучения. М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. 84 с.
Денищева Л. О., Глазков Ю. А., Краснянская К. А. Проверка компетентности вы-пускников средней школы при оценке образовательных достижений по математике // Математика в школе. 2008. №6. С. 19–30.
Мясникова О.М. Использование контекстных задач при оценивании метапредметных результатов// Пермский педагогический журнал, 2014, № 5, С. 110–113.
Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педа¬гогических систем. М. : Логос, 1999. 272 с.
Педагогический словарь : учеб. пособ. для студ. высш. учеб. завед. / под ред. В. И. Загвязинского, А. Ф. Закировой. – М. : Издательский центр «Академія», 2008. 352 с.
Шалашова М. М. Оценка качества школьного химического образования: инновационный инструментарий // Химия в школе, 2011.– № 10. С. 20–28.