СУТНІСТЬ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ТВОРЧОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті визначено сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що досліджуваний феномен є складною і цілісною системою становлення й функціонування спільності «викладач – концертмейстер – майбутній учитель музичного мистецтва», що розвивається в педагогічній диригентсько-хоровій реальності на ґрунті взаємних художньо-творчих дій щодо реалізації професійних та фахових знань, умінь, навичок і якостей.
Посилання
Абдуллин Э. Б. Активные методы педагогического общения и его оптимизация / Э. Б. Абдуллин [под ред. A. A. Бодалева и Г. А. Ковалева]. — М. : Просвещение, 1983. 167 с.
Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: в 2-х т. / Б. Г. Ананьв. – Т. 2. – М. : Педагогика, 1980. 287 с.
Арчажникова Л. Г. Психолого-педагогическая подготовка в формировании личности педагога-музыканта. Актуальные проблемы музыкальной педагогики / Л. Г. Ар-чажникова. – Саратов : Научная книга, 2005. 158 с.
Бех І. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех // Вища освіта України. – 2005. – № 2 – С. 59–66.
Готсдинер А. Л. Музыкальная психология / А. Л. Готсдинер. – М. : Магистр, 1993. 190 с.
Грибкова О. В. Формирование творческого общения в условиях дирижерско-хоровой деятельности студентов : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.02 / О. В. Грибкова. – М., 2009. 24 с.
Лай Сяоцянь. Формування культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки : дис. … канд. пед. наук : спец.13.00.04 / Лай Сяоцянь. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. 276 с.