МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ХУДОЖНЬОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Володимир Федорович Черкасов Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-9112-3468
Ключові слова: модель, формування основ художньої майстерності, майбутні вчителі образотворчого мистецтва, педагогічні умови

Анотація

У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Посилання

Басин Е. Я. Творческая личность художника. СПб. : Алетейя, 2015. 88 с.

Гераимчук И. М.Теория творческого процесса: Структура разума (интеллекта): монография / И. М. Гераимчук. – К. : Эдельвейс, 2012. 269 с.

Гордаш А. Мистецько-освітня концептуалізація категорії «Художня майстерність» / Естетика і етика педагогічної дії. 2019. Вип. 19. 276 с.

Энциклопедия профессионального образования: [ в 3-х т.] ; под ред. С. Я. Батышева – М. : АПО, 1999. – Т. 3. 440 с.

Словник української мови / [ред. П. Горецького]. – К. : Наукова думка,1970. 635 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Черкасов, В. Ф. (2020). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ХУДОЖНЬОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 64-69. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-64-69